Solarie konstigheter

Idag efter skivstångspasset tog jag en tur in i fejksolen. När man solar i solarium som inte är som ett litet rum utan som istället är som ett bås är jag alltid, alltid väldigt noga med att inte låta mina kläder ligga kvar på golvet. Om de ligger på golvet är jag rädd att någon ska smyga under och knycka dem! Och där hade jag i så fall stått... I solariet, naken och inte vetat vad jag skulle göra. Vad hade man gjort??!!?? =) Vad hade du gjort?





Undra vad som hänt med deras kläder??? =)

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0