Skit kul!!!!!!

Haha. Jag tror att jag dör. Ligger dubbelvikt på golvet och skrattar åt farmors pojkvän, Lennarts, historia. Jag vet inte om det beror på de två snapsar jag svepte innan, den öl jag drack till maten, den grogg jag delade med faster Maggen innan eller om historian faktiskt är så pass rolig som jag verkligen tycker just nu.. Hahah. Han berättade när han häromdagen skulle åka hem med bussen från farmors hem till sig. Farmor bor i ett höghus på femte våningen på stadiongatan och busshållplatsen är belägen precis utanför så att farmor har god sikt till busshållplatsen. Lennart ska i alla fall hem och ställer sig i "buss kuren". (Hahahahahahhahahahahahah!!) Han står och väntar och helt plötsligt kör femmans buss förbi. Helt utan att ta hänsyn till Lennert och att han ville med bussen! Men va faaaan tänker han. Jäkla sätt. Vad är det med Malmös bussar och busschaufförer nu för tiden??? Men men.. Det är inte mycket att göra åt saken så han får ju snällt vänta på nästa buss. Nästa buss kommer en 15-20 minurter senare och den gör minsann och da samma sak! "Men vad är det här!!!???" " Vad i HEL*ETE!!!! " tänker Lennart. Då ringer det på Lennarts mobil. Det är farmor. Lennart svarar och farmor undrar vad han håller på med. "Vad menar du?" frågar Lennart. "Ja, varför står du där?" "Står var då?" frågar Lennart. "Ja, varför står du i telefon kiosken???!? " Haha.. Lennart har placerat sig i telefon kiosken istället för i busskuren. Hhahahahahah.. HYSTERISKT kul. Tycker ni inte???

Kommentarer
Postat av: Frida

Hahahahahahahahahaha sjukt ball :D

2009-04-11 @ 18:09:14
Postat av: Lisan

Hahahahaha!!! Det är inte bara spriten som skrattar :P

Postat av: Petra

Haha fyfan vilken härlig man den där Lennart :)

2009-04-11 @ 18:59:04
URL: http://dysfunctionalprofessional.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0