Påskhelgen i bilder

Här kommer lite blandad kompott från den helt underbara påsken

Påskafton bjöd på förfest hos Frida och utgång






Sedan var det påskdagen som bjöd på släkt och restaurang besök på Mando (Och ja, tråkigt nog hade jag samma top som kvällen innan)

Lite ego bilder fårman bjuda på!


Älskade faster Maggan och jag



Jag tyckte det var en rolig idé att fota Martin när han häller upp vin till mig (????)


Älskade släkt!


Får passa på att be om ursäkt till Tudan att jag inte meddelade att Martin var med. Har överaskade oss igår eftermiddag så jag visste inte om det. Puss gumman ;-)


Kommentarer
Postat av: Elle.

Vad söt den första bilden på dig o Sara var =)

Och den blåa toppen var jätte snygg!

2009-04-13 @ 13:45:52
URL: http://elleebellee.blogg.se/
Postat av: Tudie

Jag förlåter dig om du lyckas få hit han o festa inom en snar framtid =)

2009-04-14 @ 09:30:47

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0