P, studiebesök & valborgsmässoafton

Ni säger sånt som jag absolut inte vill höra. När Frida skrev den första kommentaren igår blev jag knäckt. Insåg väl först inte allvaret med det jag skrivit och att det skulle påverka ännu mer mina vänner negativa syn och vad de tycker och tänker om den här P. Men som vanligt tar jag på mig min riddarrustning och skyddar honom som han vore ett litet oskyldigt spädbarn. Till hans försvar så får jag väl påstå att hans positiva sidor väger upp de negativa. Men det är sällan ni får höra om de då jag mest skriver om honom då något negativt är på G och jag känner mig nere. Ni känner inte honom och har ingen aning om hur hans personlighet är. Det vill säga helt underbar. Kanske är det bara kär-hjärtat som pratar men som sagt, om ett tag är jag redo att göra slag i saken.

Men i alla fall. Idag har vi varit på studiebesök på tekniska museet i Malmö. Skit kul! Skulle vilja påstå att bilder kommer men vågar inte lova för mycket då jag påstått sådant innan och inte hållit vad jag lovat =). Hade i alla fall hur kul som helst. Eller jag och Mia hade det i alla fall. Vi släppte verkligen ut barnen inom oss. Hahahhaha..

Fortfarande inte säker på hur valborgsmässoafton utspelar sig imorgon. Är velig då jag vill vara kvar i Kstad med tokarna här men då jag ska jobba på fredag kl 15 känner jag att det blir krångligt. Aja.. Vi får se. Men en sak är säker. Jag ska inte vara med P i alla fall ;-)

Kommentarer
Postat av: Frida

Inte meningen att göra dig knäckt Nettan. Men tycker att även om han är underbar som person så vill du ha så mycket mer. Du vill ha ett riktigt förhållande. Tycker det har gått så lång tid så nu borde han bestämma sig, allt eller inget för annars är det risk för du blir mer sårad. Men jag vet, det är inte lätt och jag förstår dig om du stannar. Men hade velat se dig med en kille som ger dig allt du vill ha. Inte vara lissen nu Nettan. kraaam

2009-04-29 @ 18:36:18

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0