Jag är hög som ett hus!

Kära vänner. Förstår ni hur mycket jag har shoppat idag!? Nej det kan ni ju helt omöjligt göra då jag inte berättat det än. Oooorh vad lycklig jag e. Jag har fått så mycket fiiiiiint. Digitalkameran var urladdad så jag kunde inte fota men bilder på fynden kommer förhoppningsvis imorgon. Kan avslöja att jag lyckades spendera 1768 kr på 3 timmar. Det låter kanske inte så mycket för vissa och vissa tycker säkert att det är en hutlös summa som bör läggas på pensionssparandet eller greenpeace istället, men jag ska berätta vad jag fick för den här pengen:

  • Ett par solglasögon
  • En blus
  • En top
  • En klänning
  • Ett par beiga kilklacks skor
  • Ett par gladiator sandaler
  • Ett par chinos
  • Ett par jeans


Jag är så glad och studsar runt i lägenheten. Konstigt att man kan få ett sådant här lyckorus av lite shopping. Jag är hög som ett hus på glädje!!!!! Inlägger uppdateras imorgon med bilder.. PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS


Kommentarer
Postat av: Lisan

Shit, så mkt för så lite?! Var det rea, eller? :P

2009-04-25 @ 11:36:19
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Anna

Det kallas H&M, Gina tricot och din sko:D

2009-04-25 @ 16:16:01
Postat av: Anonym

Tur jag inte fortsatte shoppingen med dig, för då hade jag gått bankrutt :)

2009-04-27 @ 18:51:31
Postat av: Frida

Oj mitt namn kom inte med, men det är jag i alla fall :)

2009-04-27 @ 18:52:32

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0