Helt jäkla galet trött

Det började redan imorse. Jag kände att det var något som inte stämde. Så här trött brukar jag aldrig vara. Inte när jag sover hos P. Nej han brukar alltid kunna skaka liv i mig på morgonen när det är dags att gå upp utan några större konstigheter. Inte idag. Jag låg kvar till sista sekund. När det var dags att sätta sig i bilen och köra från Lund till Kstad var jag faktiskt lite rädd. Tröttheten var så pass påträngande att jag var rädd att jag skulle somna vid ratten. Jag var tvungen att hejda mig lite och gå en 5 minuters rask och uppvaknande promenad. När jag kom hem till Kstad mådde jag riktigt illa. Trodde ett tag jag skulle kräkas och funderade både en och två gånger om jag verkligen skulle orka att ta mig till skolan. Men jag intalade mig själv att i alla fall gå på den första föreläsningen om blommor som jag trodde kunde vara viktig. Det är jag glad att jag gjorde. Mycket intressant och jag lärde mig massor om fröspridning och pollinering. Efter den lektionen kände jag mig faktiskt bättre. Så pass bra att jag orkade klämma i mig en kopp kaffe och faktiskt stanna på lektion nr 2; Natur och teknik om magnetism. Inte fullt så bra som den första lektionen, så den hade jag faktiskt kunnat vara utan. Men men.. Man kan ju inte blivit sämre vetare om magnetism i alla fall och det hjälper säkert till en hel del till den kommande hemtentan. Nu var det planerat så att det var skivstång kl 16.45 och sedan spinning direkt efter. Men jag vet i fan om jag ens pallar ta mig till ett pass. Tror det blir en tupplur i sängen nu först så får vi se vad som händer. Puss o kram


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0