Happy Valborg!

Än så länge har min valborg fyllts av idiotiska, okompetenta bilförare som inte använder blinkers och bilköer när jag körde till Malmö. En olycka (kaaaanske för att folk är så idiotiskt dumma att de inte orkar/glömmer/vill använda blinkers!?!? ) mellan IKEA avfarten och rosengård gjorde att trafiken stor blixt stilla i 10 minuter medan en frustrerad KISSNÖDIG Anna satt bakom ratten. Det bidrog till att det tog lite drygt 30minuter extra att köra "hem" idag. Men sen när jag kom "hem" ordnade allt upp sig. Tog min kurslitteratur, anteckningsblock, en solstor och en Xider och begav mig ut i gräset för att sola/plugga/fira/dricka. Helt UNDERBART! Gjort upp lite planer på att träffa A ikväll dessutom.. Blir nog en bra Valborg.. =)


PLUGG!


Och nu till det roliga. HAPPY VALBORG! Take it easy. Kom ihåg att det här är fjortisarnas dag, det vill säga de mellan 15 och 17, och deras dag att göra bort sig. Inte vår, vi som är i 20-25 års åldern + över naturligtvis! Jag ska själv försöka att göra mitt bästa för att komma ihåg detta ;-)

SKÅL!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0