Fredag

Fredag ja. Favvis dagen. Underbart. Hemma i Malmö. Kom precis hem. Eller hem och hem, ni vet vad jag menar. Orkar egentligen inte uppdatera. Alldeles för trött. Måste dessutom strax slänga mig i duschen. Ska träffa P ikväll. Det var han som hörde av dig och frågade (Jäääääs, VICTORY! ;-) Haha.. eller inte. Han ska upp och fiska tidigt imorgon bitti dock. Men för fösta gången ska jag inte behöva rusa upp i ottan för att han ska gå upp, utan jag ska få ligga kvar. Niiiice.. Jaja.. Vi hörs väl i helgen antar jag. Om det är någon som vill göra något imorgon på dagen är det fritt fram att ringa. Om du inte heter jultomten förstås. För då ska du fan skita i det. ;-)  Puss puss

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0