En snabbis

Hinner inte med den seriösa uppdateringen jag lovade igår. Internet är som vanligt helt koko och har legat nere hela dagen. Det blir förmodligen bättre v 16 då de lovat att fixa till det i vecka 15. Idag har jag varit ledig och befunnit mig i Kristianstad city där vad Sophie påstår är gräsligt fula människor som spatserar runt varje dag. Haha.

Jag har shoppat! Titta!



Fina va?

Även en ...

...slank ner i korgen då det är utgång ikvällk och jag börjar 9 imorgon bitti. Tvivlar på om det fungerar men det är verkligen värt ett försök. Så vi ses imorgon, Mia. En inte allt för pigg Anna...


Kommentarer
Postat av: Tesstamente

Brukar inte funka på mig, men det kanske har att göra med antalet drinkar man dricker;-)

2009-04-01 @ 22:56:46
URL: http://tesstamente.blogg.se/
Postat av: B.

Det funkar! Fast tabletterna är så sjukt äckliga att man hellre är bakis..

2009-04-02 @ 12:46:35

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0