BRIDEZILLAAAAAAAA!!!!!!!


Wraaahhh! Precis hemkommen från en 4 timmars bridezilla utflykt med självsta bruden to be = Sara, my fellow bridesmade = Emelie, brudens moder = Jeanette och Johanna = bihängande vän och smakråd ;-)

Vi började utflykten i brudbutiken i Vinslöv där Sara hittade sin älskade klänning. Oooooj vad fin! Helt fantastisk underbar... Jag förälskade mig också totalt i en annan klänning. Glömde ett tag bort att det faktiskt var Sara som skulle gifta sig och sprang och plockade ihop min egen bröllopsutstyrsel med matchande halsband och skor. Ingen jätte WOW klännig kanske men i mina ögon var hon en pärla! Ingen prålig som står ut utan bara klassisgt enkel med fina detaljer. Alldeles för tråkig enligt Sara men så min smak. För ordningens skull kommer det naturligtvis inga smyg-titt bilder på den blivande bruden och hennes klänning utan ni får nöja er med MOI och MIN klänning!!! ;-)



Jag provade även en annan klänning för skoj skull.. Tihii.. Men det här är väl det närmsta jag kommer en bröllopsklänning ;-)


Efter det lyckade brudklänningsshoppandet föreslog jag att vi kunde åka in til Kristianstad och titta på tärnklänningar. Så blev fallet men dessvärre blev det mindre lyckat. Men det kommer fler gånger och massor av fler klänningar. Vi kan hitta bättre än den grå/lila farmorslånga knä klänningen med rosa scafs till eller vad säger du, Elle??? "Fiiiin, mycket fiiiin" Citerar Thailändskan i butiken. Fin?! Eller inte!! Hahah =) Bridezillan i Sara kunde man ana lite där en stund då jag och Emelie höll på att dö av skratt vid vissa ombyten. "Det här är faktiskt inte roligt!" Hahaha.. Men det löser sig gumman.

Tack för en bra dag!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

haha så ball tack själv snart är det kanske din tur :)

2009-04-21 @ 20:00:43
Postat av: Stolt fotograf minsann!

Haha det var så jäkla kul! Och nej tack, ingen rosa sjal för mig =(



Jag säger fortfarande om det inte blir någon vit, lång klänning för oss att vi tar en tajt, snäv, kort festklänning. Haha, va säger du Anna? ;)

2009-04-21 @ 20:51:05
URL: http://elleebellee.blogg.se/
Postat av: Elle

Tack själv! Jag hade riktig kul ida, våra skrattanfall är inte att leka med! =) Och nejtack, ingen rosa sjal för mig inte! Hellre en tajt, festklänning eller vad säger du? ;)

2009-04-21 @ 20:55:19
URL: http://elleebellee.blog.se
Postat av: Johanna

Meeeen jag trodde affären låg i K-stad och inte i Vinslöv faktiskt! :)

2009-04-21 @ 21:05:49

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0