Att sova vidare...

Finns det något som är mer underbart än att sova vidare i den stora varma sängen när ens sovpartner går upp klockan 6.30 för att gå till jobbet? Jag njöt i fulla drag imorgse när P:s klocka ringde och han la sig tätt, tätt intill mig med sin stora, varma kropp och pussade mig över rygg, hals och nacke. Efter det gick han upp och jag hörde hur han duschade, åt frukost och borstade tänder. Innan han gick kom han in till mig och se hejdå med en mjuk viskning och pussade mig på kinden, i pannan och på läpparna. Myyyys. Underbar kille.  ♥ I like ♥

Kommentarer
Postat av: Lisan

Du, Anna... Frida har ALRI kommenterat min :P

2009-04-24 @ 16:18:58
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Anna

Haha.. Fuck Frida!! =) Neeee... Bara skoja. Men du.. Vet du även vad som är toppen!!! Om man håller sig till ämnet och kommenterar det som det skrivits om!!! ;-)

2009-04-24 @ 19:56:46
Postat av: Lisan

Hahaha... sorry, jag glömde helt till mig i den SVÅRA frustration över att jag kom på att hon inte kommenterat! Å ja, det finns inget mysigare än att ligga kvar och sen få en mysig puss innan dom går :) Jag vill oxååååå haaaa!!!!! ;)

2009-04-25 @ 11:35:30
URL: http://www.nogg.se/nittonhundraattiotva
Postat av: Frida

Haha har inte sett detta innan, men Lisan, jag har inte kommit in på din sida på säkert tre veckor nu :(

2009-04-28 @ 22:17:29

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0