Världens mest romantiska kille är vad jag har!


Vet ni vad? Jag smälter bara jag tänker på det igen. Igår........ Andreas skulle på firmafest/middag så jag var inställd på att träffa honom idag istället men han insisterade på att jag skulle komma hem till honom i alla fall. Han tyckte jag kunde ta med mina böcker och sitta och plugga hemma hos honom tills han var hemma vid 22 igen. Njää tänkte jag.. Lagom kul att sitta där själv i hans lägenhet. Men han tjatade och insisterade lite till.. Okej fine tyckte jag då. Så jag packade min helg väska med prylar såsom smink och hårgrejor och begav mig hem till honom. Innan på dagen hade jag fått ett mms av honom där det stod "leta efter den här symbolen när du kommer hem till mig". Symbolen var ett hjärta. Väl hemma i hans tomma lägenhet började jag ivrigt att leta efter hjärtat. Det visade sig att hjärtat satt på badramsdörren där det stod "Annas Spa". När jag öppnade dörren hade han satt ljus runt hela badrumskanten (natruligtvis släckta) och dukat upp ett bord brevid badkaret med vinglas, korköppnare, badsalt och en ansiktsmask. Där låg även en lapp där det stod "Välkommern hem till mig sötnos! Hoppas du får det mysigt". Men hallååå?? Hur söt är inte den här killen då? =) 
                                                                                                    

Kommentarer
Postat av: Johanna

Herreguuuud, ge honom till mig!! :)

2008-09-13 @ 19:34:32
Postat av: Sophie

What?? Finns han på riktigt? näeee, du måste hitta på!! Han är väl e man???

2008-09-13 @ 20:14:19
URL: http://lindasophie.bloggspace.se
Postat av: Lisan

Å du som inte visste vad du ville?!? :P

Postat av: Frida

OMG finns sånna killar, håll hårt i honom! :)

2008-09-14 @ 12:55:34
Postat av: Lisan

Förresten, så e ni flickvän/pojkvän nu? :)

Postat av: Sara

:) jag ryser!

2008-09-14 @ 13:50:30
Postat av: B.

hahah, shit vad han måste ha fått ligga sen!

2008-09-15 @ 23:50:34
Postat av: Petra

Åååååh. Vad fint! Fråga honom om han har en het hårdrocks-kompis som gillar redheads, som är lika snäll :D

2008-09-17 @ 00:06:45
URL: http://dysfunctionalprofessional.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0