Mätt som en ... bla bla bla.. Halva inlägget BORTA!

Mätt som en plätt.. Phuuu vad jag krängt pasta sallad precis. Det är så enkelt att göra och sååå gott att äta. Faktiskt en av mina favvorätter att göra i veckan (Bekväm som jag e :-) ) I har jag kyckling, pasta, isbergssallad, gurka, tomat, paprika, majs, rödlök och avocado. Piece of cake.

Nu sitt-ligger jag här i soffan och grämer mig inför träningen (skivstång) klockan 16.45. Inte alls lockande. Men vad har man för val? Nej just det, INGET. Just nu är jag så osugen att jag nästan hade kunnat börja gråta. Tycker oehört synd om mig själv. Men jag vet ju att det blir bra så fort jag kommer dit och hör musiken. Då brukar det lösa sig för det mesta. Sophie lockade med att jag skulle hem till henne och spela guitarr hero nu istället . Sen klockan 19.30 skulle vi ta afro power dancen. Men neeej. Jag behöver mitt skivstångspass i veckan. Får se, man kanske pallar med afron sen ändå?Fast då blir det ju i och för sig ingen tid till att plgga och idag måste jag verkligen läsa det vi ska ha läst till imorgon. Det gjorde ag inte idag och var totalt oförberedd på diskusionerna som fördes och kände mig riktigt blåst.

Ä men shit!!! Skulle publisera inlägget nu och det blev en sån där error sida. När jag går tillbaka är det bara halva inlägget som är sparat... Piss.. Örrrh.. Trött jag blir. Pallar inte skirva om det i alla fall. lus att det snart är träning.. Skriver om det sen eler imorgon. Det handlade i alla fall om en vikarie tjänst på hermodsdalskolan och att jag ska flytta. Men jag tar det sen.. Haj!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0