Pluggpaus med helgen som gått...

Då var det dags för pluggpaus! Måndagar är en bra dag att plugga på tycker jag. Klockan 8.30 körde jag Andreas till jobb, så jag var hemma runt nio. Hög på kärlek, en kopp kaffe och fram med böckerna. Perfekt pluggningstillstånd. Så nu har jag suttit i 2 timmar med mina böcker. Har mycket att göra tills imorgon. Tänkte läsa litteraturen klar här hemma i Malmö först och sen ta elevtext alanysen (som ska vara klar tills imorgon) hemma i kstad. Ska förhoppningsvis hinna med lite träning 17.30 med. Men först lite om helgen som gått....

Hela helgen har faktiskt spenderats med Andreas. Känner lite toffelverning komma krypandes men då allt är väldigt nytt mellan oss och jag befinner mig i Kstad de flesta dagarna i veckan behöver vi ju lite tid på oss att lära känna varandra "på riktigt". I lördags jobbade jag till 15 och direkt efter jobb körde jag till stan för att möta upp Karin för en fika. Vi hade mycket att prata om. Hem vid 17-tiden och slängde i mig lite mat, mest för mammas skull faktiskt. Hade tänkt att äta med Andreas men skippade den idén då mamsi gjort god mat till hela familjen. Hem till Andreas igen. Mys med film, popcorn och godis. Igår var vi i bokskogen. Hur mysigt som helst. Trodde först inte att vi skulle hitta dit men det var ju inte så svårt. Kom dit runt 15.30. Lite mer än två timmars promenad i skogen blev det. Hittade till Torups slott och plankade in på det privata området. Pallade vars ett äpple på ett av de MÅNGA äppelträden som fanns där. Sååå goda. Efter halva tiden slog vi oss ner i skogen och drack varm choklad. Hur mysigt som helst. Körde hem runt 18. Väl hemma hos honom igen skulle vi göra kvällsmat. Hemmagjord pizza blev det som vi bakade ihop. Himla gott. Så det har varit en perfekt helg! Är redo att köra igång veckan nu. Bring it on bara, bring it on!!!! =)

Kommentarer
Postat av: Lisan

E NI TSM??? :D

Postat av: Anna

Ja, det är visst bestämt så ;-)

2008-09-16 @ 13:01:35
Postat av: Lisan

Ooo...va kuuuuuuuuuuuul :D Nettan e inte singel längre!!!! ;)

2008-09-17 @ 08:03:22
Postat av: Anna

Nej jag e ju inte det. Dt var så längesedan att jag inte vet hur man gör! Hur GÖR man? E det okej att hångla upp någon på krogen ändå??? =)

2008-09-17 @ 12:26:32

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0