Pissväder = Pisshumör!

Ledig idag. Eller ledig och ledig. Det är självstudier och jag har 3 böcker som jag inte läst så jag vet inte riktigt att jag kan säga att jag är ledig. Men nu på förmiddagen/eftermiddagen är jag ledig i alla fall. Hade tänkt mig en runda in till stan och shoppa lite. Men nu är problemet att det är så satans dåligt väder. Riktigt grått och fuktikt höstväder där regnet hänger i lufter och bara väntar att få bli frisläppt från de svarta molnen. Och det motiverar aldrig mig till shopping. När jag planerat shopping och det blir sådant väder försöker jag alltid att göra mitt bästa och åker till stan och letar potentiella inköp men jag hittar aldrig något. Varför är det så? Kanske pga att mitt humör påverkas kollosalt mycket av vädret och grått väder medför då att humöret inte är på top. Humöret är sedan kopplat till självförtroendet och hur mycket man än provar är det inget som sitter fint. Hmmm.. Vet inte riktit vad jag ska göra. Vill faktiskt bara helst av allt skita i allting och bara krypa ner under täcket och ligga där hela dagen....

Kommentarer
Postat av: Frida

Haha Nettan du ska inte trycka ner dig :)

2008-09-30 @ 18:33:31

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0