Lite om veckan som gått...

Hahaha.. Vad jag skrattade när jag såg att ni skrivit 9 kommentarer om det senaste inlägget att jag skulle blogga. Det är så här att internet i min kära studentbostad har fungerat lite si sådär. Det är amledning 1 varför jag inte bloggat. Anledning 2 är att jag helt enkelt inte haft tid. Mycket att göra här i Kstad när både skolan och träningen dragit igång. Sen blir det ju inte lättare när man har en fest att planera. Det där festen ja. Eler fest och fest. Middag? Börjar känna mig lite stressad. Har nte planerat vad vi ska äta än och jag måste handla idag för det hinner jag inte imorgon. Kul att så många kommer i alla fall. Om jag räknat rätt är vi 11 stycken. Ett litet orosmoment är dock att jag har så fruktansvärt ont i halsen idag! Hoppas det går över eller i alla fall inte blir värre till imorgon.

Det har hänt mycket sen jag skrev sist. Enn speedy-uppdatering får ni. I helgen var det full rulle. I fredags var jag på kräftskiva hos Petra H. Mycket trevligt med mycket galna upptåg =) I lördags var jag ute med Sara, Lisan och Sussie. Vi var på gayklubb. Vi hade mycket trevligt. Det blev ännu mer galna upptåg i lördags som förmodligen leder till något mycket bra. Mer om det i framtiden. Man har ju lärt sig att man skriver av sig alldeles för mycket här på bloggen och de förhoppningar man har oftas krossas samman till små småååå partikla. Men men..Jag är inte bitter! =)

Jag har fått en ny lägenhet! Ska skriva kontrakt på den om en vecka. Det är samma ställe. Jag bytar bara hus. Jag har tröttnat att bo brevid allrummet och framförallt så vill jag ha balkong, Och det har den nya. Lyx!

Igår var jag och Soffan ute. Studenternas festdag! Trevligt som alltid. Imorgon är det fest/middag hemma hos mig. Eller nej, inte hemma hos mig. Hemma hos mina föräldrar. Får klua på vad jag ska bjuda på. På tisdag fyller jag 25. Gammal nucka! Thats it I think. E ni nöjda nu?? Gud vilken bedrift det här var. Bakis som faaaan och int i halsen och ändå sätter jag mig och bloggar. Vad gör jag inte för er?? ;-)

Kommentarer
Postat av: sara

THANK GOD!

2008-09-04 @ 14:02:39
Postat av: Frida

Äntligen :)

2008-09-04 @ 14:55:37
Postat av: Anna

Haha.. Crazy motherfuckers! =)

2008-09-04 @ 17:51:25

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0