Jag vet, jag vet, jag vet!

Jag vet, jag vet, jag vet, jag vet, jag vet, jag vet, jag veeeeeeeeeeeet! Skit kass på att skriva blogg. Jag suuuuger. Men jag har verkligen inte haft tid. Har egentligen inte tid nu heller för allt jag tänker på är att jag borde gå tillbax till mina böcker och plugga. Men jag har läst i nästan 2 timmar nu så jag vbehövde verkligen en paus. Jag har varit sjuk. Missade fredagen i skolan plus att jag inte läste det vi skulle läst (pga att jag var skjuk och orkeslös då) till i fredags. Så nu när onsdagen börjar komma krypandes närmre känner jag hur ångesten utvecklas och det där lilla sticket i magen kommer efter att jag slukat i mig en kopp kaffe. =( Det känns som jag ligger waaaaay back. Men jag jag gör mitt bästa för att komma ifatt igen. Började plugga 9 imorse och nu har jag läst det vi ska ha läst till på onsdag. Nu är det "bara" förra fredagens litteratur plus onsdagens läsecirkel bok (187 sidor!! Örrhööööhöö =( ) som ska bearbetas. De 187 sidorna för jag läsaimorgon för den boken glömde jag i Kstad.

Imorgon fyller jag år kära vänner. 25 år blir hon i år. Det är gammalt det. Men så länge inte några rynkor syns än är jag ganska så nöjd. Jag kommer att flippa ut när jag ser den första rynkan. Jag vet att jag kommer att göra det! Jag kommer nog att börja gråta och tycka att livet är slut. Eller kanske inte livet men chansen att hitta en bra man =) Knäpp? Ja!

Idag ska födelsedagen firas med mina underbara vänner i Malmö. Vi ska äta hos Frida och sen ut på lilla och ta en drink har vi sagt. Det ska bli jätte trevligt för de är ju mina små guldklimpar och glädjespridare allihopa. Sophie räknas ju också naturligtvis med där, hon är en klass för sig själv =) Vet inte vad jag skulle gjort utan dig vännsingen!

Nog om det. Now it´s time to hit the books! Plugg och kaffe, comming right up!

Kommentarer
Postat av: Lisan

Hade ni kul igår??? :) Bakis?? :P BLOGGA :D

2008-09-09 @ 08:10:07

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0