Jag har fått barn med Zlatan och Jason Lewis!

Jag fortsätter att förvånas av allt (skit) som som finns på nätet. Haha.. Jag har hittat något nytt! Eller rättare sagt, BlondinBella har hittat något nytt. www.makemebabies.com är en sida man kan gå in på för att se hur ens barn skulle sett ut med en kändis/kompis/partner. Hur kul som helst ju! Jag har här gjort barn med Zlatan. Ingen vidare lyckad kombination! Undra varför Zlanna blev rödhårig? E Zlatis rödtotte? Han borde vara misstänksam mot brevbäraren!
  
Haha..

Här här en variation med Jason Lewis. Han som spelar Mr Smith i Sex and the city.. Världens hetaste man. Tyvärr gav det inte världens hetaste barn! =)

 
De påminner mycker om varandra. Kanske för att de har samma mamma?? ;-)

Kommentarer
Postat av: Frida

haha sjukt ball :D

2008-09-19 @ 16:51:36
Postat av: Lisan

Hahahaha....tänkte precis saj d!! Ungarna var jävlit lik sin mamma :P


Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0