Födelsedagsfirande part 2

Nu när jag frisknat till kan jag väl bjuda på en blogg. Min lilla pärla Sophie gjorde mig så pigg och glad när kom kom och grattade med både sång och present. Så här stod det i kortet. (En jäääkel på att rimma)

Kristianstad utan dig hade aldrig gått...
Tänk vilken tråkig vardag man fått!

Tillsammans löser vi det mesta
om så det handlar om skratt, män eller festa!

Nu ska jag berätta för dej vad du mer ska få...
Det blir nämligen en middag för två.

Tyvärr blir det inte med några män
- utan en tjejkväll med mej, din heta vän.

Maten står jag för, och som jag lovar ska bli god,
och vinet det ska flöda - som du säkert förstod =)

Visst är hon för härlig? Jag blev sååå glad. Så nu ska jag snart på middag. Ska bli så gott. Vet inte vad det är ännu men hon har bjudit mig på middag fler gånger så jag vet att det kommer bli gott. Vin idag igen känns ju inte sådär jätte lockande dock. Och det skulle visst flöda?! Phuu. Men efter ett glas går det nog bra ;-)
Skriver med om middagen imorgon och berättar mer om hela helgen med tjejerna då. Jag kan ju inte sitta och blogga på min födelsedag =) Oh! Grattis föresten. Tack tack!

Kommentarer
Postat av: Lisan

GRATTIS :D


Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0