Äääntligen en blogg! ;-)

Söndag kväll och jag är redan i Kstad. Helgen har svischat förbi otroligt fort. Vad har hänt i helgen då? Jo, jag har jobbat och varit med Andreas. I fredags tog vi det väldigt lugnt. Mös och tittade på film. Skräckfilmen Mirrors. Fyyyy vad äcklig. För er som är lättskrämda, se inte den!!!! Jag kan knappt se mig i speglen längre. Se istället Patrik 1,5. Haha.. En sån skön film. En film man blev glad av. Igår firade vi en månad =) Läs med en portion humor. Vi träffades på en öl på ett ställe på gustav. Gick sedan vidare och tog en drink på pickwick pub. Åt sedan en helt underbar fondue på Elysée och avslutade kvällen på Fagans med lite irländsk live musik. Mycket trevligt! Idag har vi storsat runt på stan och Andreas shoppade loss. Han har stil den killen! Han handlade ett par chinos, ett skärp, och tre koftor. Jag blev helt förälsad i koftorna. Alla från MQ. Sååå fina. Nu ska jag bädda ner mig i sängen och läsa lite. Har så mycket att läsa denna veckan. Usch usch usch. Men men.. Ett steg i taget så kommer man väl fram dit man ska till slut. Hoppas vi hörs i veckan Håll utkik. ;-) 

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0