I huvudet på Anna, DET är vad bloggen handlar om.

Ja ni.. Var ska detta sluta? Vi verkar ju inte direkt komma överens =). Jag har bett om ursäkt i mitt förra inlägg och jag får väl åter igen påpeka att min avsikt var absolut inte att såra någon. Det komiska var blondinbella stuket, INTE det svenska språket. Det kan inte sägas för många gånger verkar det som. Sen att någon person som läser min blogg, låt oss kalla henne A, sagt till författaren av den bloggen att jag skrivit om hennes inlägg är inte mitt problem. Den här författaren hade inte adressen till min blogg och var därför inte menad att läsa detta. Nu blev det så oturligt att författaren blev tipsad av den här otroligt hyggliga personen (A) och blev därför sårad. Jag kommer i framtiden att fortsätta skriva det jag vill. Jag kommer också fullkomligt strunta i om hur jag lägger orden rätt eller inte, för så pass allvarliga inlägg skriver jag faktiskt inte. Jag skriver om vad som händer i mitt liv, hur jag är och hur jag mår. Humörkurvor som är lika oberäkneliga som en häst på speed. Om det sedan resulterar i ett inlägg som är totalt fuckt up så är det bara en spegelbild över hur jag känner mig för dagen. Samma gällde kanske för den här författaren som startade en tävling där man kunde vinna ett pris. Det kände hon för just då. Fine! Det har hon all rätt till att göra och jag har också all rätt att uttrycka hur jäkla tönigt jag tyckte att det var, i min egen blogg. Att kommentera det på hennes blogg hade varit en annan sak och det föll mig inte ens i tanken. Ett tips är att gå in på http://www.glife.se/bloggkommentatorerna  De här brudarna har en hel blogg som går ut på att kommentera andras bloggar. Ibland är de finkänsliga men ibland är de verkligen inte det! Här gäller det för blondinbella m.fl att bita ihop när de läser deras bitska inlägg. Deras blogg är oehört stor så jag tror i och för sig att de tänker efter en extra gång innan de publicerar sina inlägg men det anser inte jag att jag behöver. Med mina i genomsnitt 7 läsare per dag, varav 5 är mina vänner, anser jag inte att mina inlägg varit speciellt stötande. Ni har fått läsa om mina brottsliga handlingar som resulterade i fortkörningsböter, mina män som dumpade mig lika snabbt som en kedjerökare tänder sin nya cigarett efter han fimpat. Jag har inte gjort någon hemlighet när jag mått dåligt och då tycker jag inte det är så himla farligt att jag får uttrycka mina känslor när jag tycker att något är riktigt kul heller. Min blogg är mina tankar, funderingar och känslor. Vare sig de är helt fucked up eller inte. Med andra ord, inget som läsarna ska ta åt sig av. Men en sak ska jag göra! Jag ska varna känsliga läsare för sådana inlägg innan de hunnit börja läsa. Då kan de själva ta ställning till om de vill fortsätta läsa eller inte.

Sorry!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Mycket bra sagt Anna! :)

2008-10-20 @ 12:23:36
Postat av: Lisan

:)

Postat av: Lisan

Hahaha...jag o Johanna skr nästan samtidit :P

Postat av: Sara

Bra! Nu vill jag inte läsa om "dramat" mer skriv nåt annat :)

2008-10-20 @ 13:26:18
Postat av: Sara

Gärna snart jag har tråkigt haha

2008-10-20 @ 13:26:43
Postat av: Anna

Är det du Sara som ringde innan från skyddat nummer?

2008-10-20 @ 13:32:37
Postat av: Sara

Nej ska jag ringa :)?

2008-10-20 @ 13:33:45
Postat av: Sara

Nej ska jag ringa :)?

2008-10-20 @ 13:33:59

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0