Hur är det med svenskan kompis?

Hahahaha.. !!! Jag tror att jag DÖÖÖÖR. Skrattar så tårarna sprutar. Kom över en gammal klasskompis blogg idag. Var bara tvungen att gå in att läsa. Herregud säger jag bara. Lärde den här människan inte sig ett dugg i skolan? Oj, det lät fel. Det lät precis som om det var det jag skrattade åt. Så är det inte. Den här människan verkar ha läst en massa bloggar och verkar tro att det är lika många människor som läser hennes blogg som det är människor som läser exempelvis BlondinBellas. En väldigt svår blogg att läsa då det inte finns en enda, nej jag skojar inte, inte en enda punkt i hela bloggen. Kommatecken används vid ett få tillfällen för att avsluta 3,4,5,6- radiga meningar. Stor bokstav används även vid dessa få tillfällen. *Ler* och hehe förekommer på varannan rad. Det som gjorde mig full i skratt efter den ganska så sorgliga upptäckten av hennes användande av det svenska språket, var den tävlingen som annonserades ut. Om man gissade rätt på vem personen var på den bild hon lagt ut kunde man vinna en bio kväll med henne och se saw 5. Myyyyyyyys. Jag visste inte ens att det kommit ut en saw 4. Kanske borde jag hänga med den här bruden så jag får lite mer koll på läget? Hoppas nu min svenska är korrekt i det här inlägget. Annars skyller jag på att jag är sinnessjukt trött, för det är jag =) Hur var det nu? Man ska inte kasta sten i glas hus?? =)


Kommentarer
Postat av: Lisan

Veeeeeeeeeem e d??????????! :D

Postat av: Lisan

Nu vet jag :P Å jag har uppdaterat min blogg nu..e Nettan, nöjd?! ;)

Postat av: Therese

Varfrö neverdera någon för hur den skriver e du inte äldre än så?? Någonsin tänkt ¨på att personen har duslexi? snälla lilla du väx upp o lär dig en sak alla e inte bäst, och de gäller även dig!!

2008-10-18 @ 22:42:07
Postat av: Therese

Kan inte annat än hålla med min namne här ovan... Egentligen säger det här inlägget mer om dig än om henne... Vad ger dig rätt att skratta åt henne för vad hon tycker och känner? Och ja kanske du borde hänga med henne så du får mer koll... För det har kommit ut en saw 4 och nu snart även en saw 5 =) Tack och hej leverpastej!

2008-10-18 @ 22:58:05
URL: http://esenese.blogg.se/
Postat av: malin..

Hoppas du är nöjd man kan faktiskt inte hjälpa att man har dyslexi eller man behöver inte sitta och vara så taskig men tack för du sårade mina känslor vi har kännt varandra i 10 år sen grundskolan därför förstår jag inte hur man kan vara så elak och skriva såna saker men alla kan ju inte vara lika perfekta som du. ha det så bra / Malin lundberg

2008-10-18 @ 23:09:40
Postat av: Lisan

Oojj, vad folk var arga här då!! Nettan, vad har du ställt till med?? :@

Postat av: Anonym

Pinsamt och hålla på så om man är 25 år gammal.

Helt seriöst vafan har du för liv när du sitter och klagar på folk som har lite stavfel i ett inlägg på en blogg på INTERNET!? Väx upp, förfan. Se till och skaffa dig ett liv, om det nu går med det utseendet du har. :) Lycka till iaf.

2008-10-19 @ 03:21:09
Postat av: Lisan

Hahahaha!!!!!!!!!!! Nettan, vad har du startat??!!! :)

Postat av: Anonym

Till: 2008-10-19 @ 03:21:09 om man inte ska bry sig om bloggar på INTERNET varför lägger du ner tid på denna? Skaffa du dig ett liv istället för att sitta o läsa bloggar en lördag kl 3. Och bara så du vet så har Anna gjort diverse modell jobb i USA!

2008-10-19 @ 12:47:33
Postat av: TESS

OJ Nilla DÅ får du nog be om ursäkt till lilla Anna här... shit modell i usa!! woooow!!!!

eller inte!!!!!

fjaaaant!!!

2008-10-19 @ 15:37:16
Postat av: TESS

för det första skiter jag fullständigt i om Anna gjort modelljobb i Usa eller någon annanstans.

Jag skiter i hur söt hon är eller hus många ytliga vänner hon har.

Men att sitta och tracka ner på en människa som har dyslexsi och sitta och nedvärdera denna tjej för att hon gillar film är extremt lågt och väldigt omoget.

Man bör verkligen inte skratta åt en människa som har en medfödd hjärnskada,

vilket Malin har.

Hmmm konstigt att du inte fattat det Anna när ni gått i skolan ihop... hur clever kan du då vara...

vad säger det om dig Anna som människa,

eller du Lisan när man sitter och hånar handikappade människor.

nä fy fan för sådana pattetiska människor som ni.

2008-10-19 @ 15:38:45
Postat av: Anna

Niiiice. Folk läser min blogg! =)

2008-10-19 @ 15:42:09
Postat av: Sara

Oj Anna du är nya Blondinbella eller Katrin Schulman ;)

2008-10-19 @ 15:51:07
Postat av: Ida

Oj...ja här var det kaos...varför hakar alla upp sig på skitsaker?? Ta inte åt er om ni inte tycker att det stämmer eller anser att det är crap. Ni är ju minst lika elaka tillbaka..eller?? Kasta sten i glashus var det va?

2008-10-19 @ 16:08:58
Postat av: Lisan

Hmm,när har jag hånat nån människa? :S Ville bara veta vem hon syfta på..är det fel!? :S Sårade jag nån människa där, så ber jag om ursäkt för det :) Tar tillbaka det direkt..förlåt för jag fråga daj om vem du syfta på, Nettan..FÖRLÅT MIG!!! :P Men, som lilla Anna skrev i bloggen..man ska inte kasta sten i glashus! Tess lilla..du klagar på att Anna inte har något liv o nedvärderar människor.. Hur mkt till liv har du då när du läser hennes blogg (en person du inte ens känner), och nedvärderar henne för hennes utseende. Är inte du lika patetisk som oss då? :S Lite dubbelmoral, kanske!? Som sagt, kasta inte sten i glashus! Lika lite som hon kan hjälpa hur hon ser ut, lika lite kan er vän hjälpa att hon har dyselexi! Va inte så snabb med att döma folk, när det är du som är ytlig! DU drog in utseendet..inte vi! Dock kan jag ju inte hålla med dig, eftersom jag tycker Anna är heeeeet ;) Hon vågar iaf stå för sina åsikter och har sin bild.. Var är dina bilder, din blogg o dina åsikter? Men,men...du får gärna tycka vi är patetiska..din åsikt betyder lika lite för mig, som en fis på tvären :) Men tack för du tar dig tid att kommentera mina inlägg, du helt okända människa :) Pösssssssssss

Postat av: Ida

Kan inte annat än att hålla med Lisan!

2008-10-19 @ 16:27:55
Postat av: Sara

Jag instämmer med Ida :)

2008-10-19 @ 16:53:10
Postat av: Anonym

E det bara jag eller verkar "Nilla" och TESS känna varandra?

2008-10-19 @ 17:04:06
Postat av: Anna

Tjaaa, Sara. Jag får väl vara Katrin Schulman då....

2008-10-19 @ 17:06:13
Postat av: Sophie

hahaa Är detta på riktigt? Vilken mysig diskussion ni har här... vilka intriger :) Hur kunde jag missa det här? haha

2008-10-19 @ 18:44:27
Postat av: Anonym

Hahaha, detta är det roligaste jag varit med om på länge.. Så tack! :) Att vara modell har ingenting med utseendet att göra, utan kroppen. Och sen om du vill arbeta med ett yrke där folk bedömmer din kropp är ju helt och håller upp till dig, enjoy liksom! Och när du sitter och säger att vi har dubbelmoral, att vi drog in utseende.. vem avr det som börja klanka ner på Malin först? För inte var det vi som börja klanka ner på lilla Anna iallafall.. Eller minns jag fel?

Och dessutom, vad har detta med saken att göra att Tess inte har blogg eller bilder? Det är inte hennes blogg vi snackar om, vi pratar inte om någon blogg överhvudtaget utan om en människa som klarar av att trycka ner en annan människa på ett sånt hemskt sett.. nej, usch och tvi på såna personer som ni! / Nilla.

2008-10-19 @ 18:55:44
Postat av: Frida

Ärligt talat, hur orkar ni hålla på att tjata. Anna skriver vad hon tänker och tycker i sin blogg. Lite allmänt om vad hon är med om. Hon skrev inte ens ut vem inlägget handlade om. Tar man nu åt sig av det Anna skrev kan man bara skriva det utan att lägga till något spydigt. Vem är det då som ska växa upp...

2008-10-19 @ 19:34:56
Postat av: Lisan

Haha..jadu, jag med faktiskt! Roligt att folk som inte ens känner Anna eller mig, har tid o ork att kommentera! Jo, det var Anna som "började" om du nu vill kalla det så! MEN, som jag skrev.. MAN SKA INTE KASTA STEN I GLASHUS! Bara för att Anna skriver en sak, och ni vill försvara er vän..det kan jag förstå! Men hur kan ni säga att hon är en hemsk människa osv. för att hon gör ett personligt angrepp mot er vän, för att i nästa mening själv göra ett personligt påhopp?! Same shit, different name, oavsett vem som började!! Om alla hoppar från öresundsbron, hoppar du efter?! Ne,precis; jag tror inte d... Så du är inte en mkt bättre människa än oss...samma dåliga skrot o korn! Välkommen till "the dark side"! Å ne, jag bryr mig inte om hon har blogg eller inte! Men, ska man hoppa på någons utseende, så våga visa vem du själv e.. Visa hur du ser ut! Stå för dina åsikter o d du sajer, utan att dölja daj bakom internet! Det var det jag menade när jag skrev så.. Anna har bild, o hon står för det hon skriver..gör inte ni?? Å iaf..du svarade inte på det jag skrev i mitt första inlägg! När har jag hånat nån människa i mina inlägg? Jag frågade Anna vem det var hon syftade på, vad är det för fel på det? Och för att citera dig: "en människa som klarar av att trycka ner en annan människa på ett sånt hemskt sett"...vad är det du/ni gör när ni kallar Anna ful? Trycker ner henne på ett snällt sätt?! :S Å som jag skrev, lika lite som er vän inte kan hjälpa sin dyselexi, lika lite kan Anna rå för sitt utseende!! Å jag trodde hon gjorde klart i sitt nya inlägg att det inte var dyslektiker hon hoppade på!! Tack o gooooodbaaaaaaj :)

Postat av: Mia

Är inte kroppen en del av utseendet??

2008-10-19 @ 19:48:23
Postat av: Anonym

Oh Herregud!

2008-10-19 @ 19:57:52
Postat av: Lisan

Ne tack, har inget intresse av vare sig dig eller din sida! Å även om jag skulle ha, så skulle jag inte sjunka till den nivån och kommentera en annan människas utseende! Tack o hej! :)

Postat av: Pernilla

Hahah, nu talar du ju ientligen emot dig själv lilla gumman.. Först klagar du på att jag gömmer mig, att jag inte vågar visa mitt utseende och vem jag är. Och sen när jag skriver klart och tydligt att du får kolla och bedömma HUR mycket du vill.. så vänder du de till att jag har sjunkigt lågt genom att kommentera någon annans utseende.. lite dubbelmoral kanske? :) Eller vad vet jag. Tack och hej, leverpasej :)

2008-10-21 @ 21:25:13
URL: http://lillanillas.blogg.se/
Postat av: Lisan

Faktiskt inte... Gå tbx o läs vad jag skrev, så ser du att det absolut inte var det jag var ute efter! Jag klagade inte.. utan skr helt enkelt, att jag tyckte det var konstit att du gjorde ett personligt påhopp på Anna ang. hennes utseende, när du själv gömde dig bakom internet! Tyckte det var lite dubbelmoral och just därför UNDRADE jag varför du inte hade en länk..? Så, jag var inte ute efter din sida för att bedöma dig o ditt utseende..var inte ute efter din sida överhuvudtaget! Ställde bara en enkel fråga, om varför du inte visade dig o stod upp för d du sa! Och du besvarade med att länka till din sida! Helt ok.. Men, den var som sagt inte av intresse! Inte för det syftet iaf... Å när det gäller att bedöma nån annans utseende, så tycker jag det är lågt..det förklarade jag där uppe.. Å jag har inte vänt på någonting..det var ju DU som började kommentera Annas utseende och jag är som sagt inte en sån person som sjunker så lågt.... Hur många ggr ska jag behöva förklara det??! :S

Postat av: Pernilla

Haha, patetiskt till max.. finns inget annat att säga. Ha det!

2008-10-21 @ 23:10:12
URL: http://lillanillas.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0