Att lägga näsan i blöt kan få oanade konsekvenser för andras lycka

Det här är det sista jag skriver om hela den här drama-processen i min blogg. Jag anser själv att jag klart och tydligt visat var jag står och att min avsikt inte var att såra någon och det verkar som personen det handlar om också försått det. Trodde att jag var klar och kunde lägga det här bakom mig men det var jag inte visade det sig. Det visade sig istället att det var precis som jag trodde! Rätt bokstav (A) fick jag med och allt. En riktig intrigmakerska som var inblandad i hela faderittan. Och sen att inte ens kunna stå för det man gjort och istället hävda att man inte visste att det handlade om den personen det handlade om. BULLSHIIIIITT!! Haha! Vad skulle det va? Ett sammanträffande att du tipsade om bloggen just DEN dagen då jag skrev inlägget? Amen lilla du. Fattar du inte hur genomskinligt det är?? Ööörhhh.. VAD TRÖTT JAG BLIR!!! Att det finns sådana personer som gör allt för att bidra till dålig stämning och kanske till och med njuter av att andra mår dåligt? Nej du, håll du dig till ditt och skriv du i din egen blogg istället för att lägga näsan i blöt och förstöra för andra. Men den här kurvan lyckades du i alla fall bidra till. Synd att det inte var under andra omständigheter bara.

Kommentarer
Postat av: Sara

HAHA Katrin du är grym! Kommer vi se dig i eftersnack på Idol på fredag?

2008-10-20 @ 16:30:19
Postat av: Katrin

Nej jag fick kicken! Jag var för bordus. =)

2008-10-20 @ 17:49:56

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0