Tåler man mindre med åren?

         
Oh! Äntligen fredag. Igår var en kämpig dag. Låg i sängen till typ 12 för jag var vrål bakis. Onsdagspartajande på kåren. Jag förstår ingenting. Jag tycker att jag har koll på läget när jag dricker men sen helt plötsligt så slår det till. Jag tåler verkligen inte mer än max 4 glas vin på en helkväll. Men näää..Anna ska slänga i sig 2 cider också. Och de är just de här två ciderna som gör att bägaren rinner över. Och jag lär mig ju aldrig heller. Jag visste att jag ätit dåligt under dagen och att jag tränat 2 timmar innan. Men jag tror att jag är wonder woman och klarar hur mycket som helst. En annan teori jag har om mig själv är att jag undrar om det är så här att man tåler mindre ju äldre man blir. Kan det stämma? För jag drack ju nästan som en man när jag var yngre. Visserligan blev man ju full då  med men inte aspackad. Hmm.. Tål att fundera över. Ikväll blir det vin med Andreas i alla fall.. Tre glas ska jag dricka! Max. Så man inte däckar och missar allt det roliga ;-)

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0