Rajdattidajdattidaj! Utgång!

Utgång! Jajemen! Trots en djävulusisk mensverk från helvetets djupaste törnskogar ska jag minsann o da gå ut! Efter den bedrårande lilla knarktabletten ipren kan jag i alla fall stå upp och är därmed ett steg närmare mot att dansa! =) Jag har inte varit ute i Malmö sedan den 8 september! Herregud alltså. Det är läääänge. Och det är väldigt lääääääääääääääääääääääänge om man jämför det med hur mitt liv såg ut för ett år sedan. Efter många år som sliten singel är man ganska så trött på utelivet och uppskattar de mysiga hemmakvällarna med pojkvännen till max. Underbara Andreas. Han e fin han. PUSS. Men ikväll blir det en kväll/natt utan baby. Eller vi ses ju när jag slinker ner full som en alika undeder täcket. Mys. Men nu, SKÅL! ;-)

Kommentarer
Postat av: Sophie

haha Underbart snäckan :) Vill också ut och skaka rumpa! (och nu menar jag verkligen rumpan, alltså den där bak hahahaa)

2008-10-25 @ 22:25:27
URL: http://lindasophie.bloggspace.se
Postat av: Sara

Fin bild på dig!Fy vad jag är bakis!

2008-10-26 @ 12:36:46
Postat av: Anna

Den är från då när jag var i USA du vet =) Hahahaha

2008-10-26 @ 12:42:20

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0