Klart som korvspad att man vill vara hemma hos baby!

Befinner mig just nu i Malmö. Är hemma en snabb visit hemma hos föräldrarna och ska alldeles strax åka hem till baby igen. Mamma klagar och pappa e nyfiken. "Vad är det här för en vän du skaffat dig Anna lilla" kan det låta från pappa och "Ska du äta med oss" "Man hinner jag aldrig prata med dig" väser mamma ifrån sig. Och visst, hon har rätt. Men nu när läget är som det är och man är nykär och bor i Kstad om vardagarna så är det ju klart som korvspad att man vill vara hemma hos baby. Det bästa med mina föräldrar är att de är just bäst. De förstår mig. De vill att jag ska va lycklig och jag får spendera hur mycket tid med Andreas jag vill, så länge som de får vara nyfikna och lite klagande. Jag älskar dem!!!!

Igår kväll lagade vi middag hemma hos honom och drack vin till det. 2 flaskor vin halsade vi i oss till köttfärsåsen. Tror att vi satt vid matbordet närmre 2 1/2 timme och pratade om allt mellan himmel och jord. Efter de där flaskorna vin så kände vi oss lagom sugna på en irish coffee. Så vi tog på oss och promenarade till JP:s/bakfickan och satt oss och mös där över en irish. Väl därträffade vi 2 killarsom spelade dart och vi frågade om vi fick vara med. Så vi spelade ett spel med dem och efter det spelet kände jag att jag fått nog av pilkastning. Jag satte mig ner och Andreas frågade om det var okej att han spelade ett speltill. Visst var det det. Jag satte mig i baren där vi hade våra jackor, som för övrigt var precis brevid dart tavlan, och beställde in en irish till. Andreas var så gulliga att han kom och "tittade till" mig hela tiden och gav mig små pussar. Jag började snacka med två tjejer som satt brevis mig och lite senare kom en kille och satte sig på Andreas plats. Vi snackade lite och han började småstöta lite påmig. JAg sa att Andreas var min pojkvän och han stod där borta och kastade pil. Han brydde inte ig så mycket om det och fast att Andreas kom fram och hälsade på honom och gan mig en puss satt han ändå kvar. Till sist sa Andreas till honom att han inte uppskattade att han stötte på sin flickvän och bad honom sluta med det annars skulle det inte gå bra för honom. Haha.. Sjuk kommentar. Då slutade han i alla falloch gick och satte sig påandra sidan bardisken och började stöta på en annan tjej. Sjuk människa.

Idag har vi varit på vernisage i Bara. Andreas bästa tjejkompis som hade utställning. Skit gullig tjej som var så himla öppen och social. Så himla trevlig! När vi skulle gå så kramade hon om mig och sa att det var jätte roligt att träffas och bad oss komma på middag så fort hon fött sin lilla flicka som låg i magen. Så det ska bli kul. Efter besöket i Bara stack vi en sväng till IKEA. Sjukt "parig" lördag har vi haft. And I just looove it. Jag njuter av varje sekund. Det är ju så här jag vill ha det.

Långt inlägg det blev idag. Det va ju bra. =) Nu ska jag till baby igen. Trevlig lördag!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0