I´m a mess.............

Inte bara en lägenhet i spillror. Nej då! Även ett huvud som är totalt fuckt up. Allt är så himla jobbigt nu. Jag pallar inte riktigt med allt som händer och jag känner hur paniken börjar närma sig. Det är så mycket nu att igår när jag körde hem från Kstad brast det och jag satt och bölade ensam i bilen i sisådär 20 minuter. Varför har det blivit så här? Allt på en gång. Jag är så otroligt stressad och jag mår inte bra för 5 öre för tillfället. Hormonerna flödar runt i kroppen och magen är i krisläge. Mensrubbningar och magkatarr... Ööööh.. Jag vill må bra. Låt mig må bra!!!

Kommentarer
Postat av: Sara

I LOVE U!

2008-10-31 @ 18:01:48
Postat av: Lisan

Men Nettan då...vad är det som har hänt, vad är fel? :( Du kommer ha kul med dina brudar imorn iaf o vi ska få daj att glömma allt det dåliga :) Lots of love from me to you!!

Postat av: Frida

Nettan då :( du ska inte vara ledsen. Ikväll ska vi ta hand om dig. Love U!

2008-11-01 @ 11:46:03
Postat av: Johanna

Du ska inte må dåligt! Vi älskar ju dig :)

2008-11-01 @ 18:18:43

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0