Hur stor är chansen!? Näää vad sjukt det är!

Jag måste ju bara berätta om det sjukaste som hänt mig på länge! Jag var inne på facebook och snokade runt lite bland mina vänners bilder och dylikt. Då man ser vad sina vänner har uppdaterat på sin sida (det kan vara bilder, status, bilder mm) kom jag inhalkandes på Richards sida då kan ändrat profilbild. Vidare kom jag in på hans kompis Stefans bilder och där var ett kort på Stefan och en negress. Inget mer med det. Jag går tillbaka till min sida och beslutar mig för att kolla på en kille som jag dejtat innan som heter Fredrik. Han kommer ifrån och bor här i Kristianstad. Jag klickar in mig direkt på hans bilder och det första kortet jag kollar på är ett kort på honom och på den här negressen. Det var exakt samma person!! Hur sjuuuuuuuuuuuuuukt är inte det? För det första brukar jag ALDRIG vara inne på de här killarnas sidor och ännu mindre kolla på deras bilder. För det andra så bor de i två olika städer och för det tredje: Ja, det är så himla sjukt!! Jag fick gåshud och var tvungen att ringa Sophie och prata av mig. Jag är helt i extas.. Jag tycker det är så himla sjukt. Vad är chansen liksom? Hmmmmmmmm.. Skulle jag spelat på lotto idag???? 
 
(Numera skriver jag först mina inlägg i word och sen klistrar jag in dem i bloggen. Bara lite kuriosa sådär på söndagskvisten ;-) )


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0