En spegelbild som förföljer mig!

Ibland när jag tittar mig i spegeln kan jag bli galen. Tänk att den här jäkla spegelbilden förföljer mig dag ut och dag in. Den förändras sakta men säkert med åren men då är det inte till det bättre! Gud vad tråkig jag känner mig för tillfället. Trots att jag varit hos frisören för bara några veckor sedan känner jag mig grå och dötrisst. Jag tycker absolut inte att jag är ful men jag tycker att jag är alldaglig. Jag ser ut som en vanlig svensk tjej i 25 års åldern. Jag har inget speciellt som sticker ut, inga speciella drag eller något som är jätte vackert. Jag är en tjej som killar vänder sig om en extra gång efter när man går på stan. Men när de sedan vänt sig om igen är jag ingen man minns. Naturligtvis går det här i perioder men just nu är jag inne i en svacka där jag känner att en makeover hade gjort mig gott. Jag fantiserar om en total makeover där jag klipper håret i page och färgar det mörkbrunt. Jag tror att jag måste göra något sådant drastiskt. Men VÅGAR jag? Det är den stora frågan för fegisen bakom datorn.


Kommentarer
Postat av: Sophie

GÖÖÖR DET :D Tufft det hade varit :) elr varjefall färga allt brunt, du behöver ju inte klippa av det..tar så lång tid att få ut det om man ångrar sej hahaa! Inte för att du inte är het som en raket som du är, men jag förstår din känsla... det är när den känslan blir för stor som jag tatuerar mej hahahaa DET hjälper ;)

2008-10-21 @ 20:50:19
Postat av: Sara

Du som är så söt :)

2008-10-21 @ 22:47:23
Postat av: Johanna

Klipp dig, klipp dig!!!! :) Hade varit nice tror jag ;) Men du är söt som du är också :)

2008-10-21 @ 23:14:31
Postat av: Johanna

Oj vad många smilegubbar det blev haha... NÖÖÖÖRD!

2008-10-21 @ 23:15:32
Postat av: Carita

Klart du vågar, kom igen nu tjejen! Kram. :)

2008-10-21 @ 23:16:49
URL: http://minicookie.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0