En pojkvän som gör det mesta för mig.

Godmorgon allesammans!

Uppe med tuppen idag fast att jag är "ledig". Jag har varit med Andreas på citykliniiken hos en öron, näsa, hals doktor. Det är ju nämligen så att mina kära och alldeles underbara pojkvän snarkar.. Och det kan jag berätta inte är så himla underbart. Det går bra när han ligger på sidan men när han ligger på rygg, ooooohhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag kan inte ens beskriva den känsla som kryyyyper långt in under huden. Usch o fy. Och när jag ligger där och inte kan sova så blir jag så arg på honom! Fast att den stackaren inte ens kan hjälpa det. Så nu var vi hos farbror doktorn idag som körde ner en kamera in i näsan och ner i halsen på stackarn! =) Inte lätt att vara tillsammans med mig. Tur att ni slipper det.

Vad tycker ni förresten om min nya bakgrund? Lite med stilren än den andra hysteriskt färgglada och blommiga va? Jag gillar den. Ha en fortsatt bra dag.

Pussilusk

Kommentarer
Postat av: Lisan

Haha...stackare! Hur gick det då? Å hade du kul på KB? :)

Postat av: Sophie

uuh det där har jag också varit med om... det är FRUKTANSVÄRT!! hahaa Men finns det alltså botmedel för det här?

2008-10-27 @ 13:53:55
URL: http://lindasophie.bloggspace.se
Postat av: Frida

Skitsnygg bakgrund :) haha stackars Andreas och stackars dig framförallt :) hoppas de kan göra något åt det.

2008-10-27 @ 20:01:40

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0