Deprimerade vänner gör en fet!

Jajemen! Det är precis som det låter. Guuuud vad mätt och tjock jag är. Det hela började med att min lilla älskade Sophie var lite halv nere och skrev på sin msn att hon vägrade lämna soffan tills allt kändes bra igen. Hon har väl haft det lite sådär halvstruligt i veckan med praktikplats mm. Mina tankar började genast snura runt och jag undrade vad jag kunde göra för henne. Hon bjöd över på ett glas vin lite senare som jag var snabb att tacka ja till. I huvudet började jag genast planera en måbra kväll med godsaker och lite mer godsaker. Jag körde ner till ica för att se vad jag kunde hitta på. Ica besöket resulterade i ostbricka och Ben & Jerry glass. Hem igen och gjorde vid ostbrickan. Jag la alltsammans på en stor bricka och la ner en flaska vin i väskan och gick tvärs över gården. Hon blev jätte glad och vi satt och myste med ost, vin och Ben & Jerry glass i ett par timmar tillsammans med bonde söker fru, Greys Anatomy och heta män. En riktig tjejkväll!
Den perfekta "glömma alla bekymmer" medicinen!

Kommentarer
Postat av: Lisan

Jaja, skyll du på att Sofie var deprimerad.. Men, du hade tänkt på den där glassen heeeeela dan :P

2008-10-09 @ 12:13:02
Postat av: Lisan

Haha...klart man hinner läsa, det tar inte lika lång tid ;)


Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0