Booooom! En lägenhet i spillror.

Guuuuuuuuud! Jag behöver en paus. Ge mig en paus! En paus från packandet. Jag packar och packar och packar.. Tror ni att det syns att jag har packat??? NEJ! Ser lika fullt ut med prylar som när jag först började. DEn enda skillnaden jag ser är att det ser ut som en bomb slagit ner i lägenheten. Jag HATAR att bo så här. Hatar att bo i röra! Nu vill jag bara att Sophie ska komma hem så man kan gå hem till henne och se hur en ren och städad lägenhet verkligen ser ut.. Också vill jag ha kaffe. GOTT kafe. Kom hem hjärtat, kom heeem!! =) Men phjuuuuu.. Jag e slut. Det var jobbigt att flytta. Så jobbigt tyckte jag inte det var när jag flyttade hit. Kanske har jag samlat på mig mer saker eller så har jag helt enkelt förträngt det? Men dagen fortgår som jag planerat och jag är stolt över mig själv. Både gårdagen och idag har gått enligt planerna och jag har varit effektiv så in i helsike. Nu tvättar jag till och med samtidigt som jag flyttpackar. Bra Anna, Bra! Jaja.. Roligare än så här blir det inte.. Nu måste jag sätta in en högre växel och speed-packa innan träningen kloclan 17. Hej så länge.  

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0