Nakenchock nr 2

Öööh.. Skulle preciiiis stänga av datorn när det var en röst som sa till mig: "Nämen herregud Anna! Du har ju inte skrivit blogg idag" . Då sa den andra lilla rösten på min axel "Aaahh skitsamma Anna.. Dina vänner är så fucking dåliga på att uppdatera sina bloggar så fuck it ikväll" Då sa den andra lite gällare rösten igen "Nämen kära lilla söta (snygga, heta och sexiga ;-) ) Anna! Så kan du ju inte göra. Du vet ju att de uppskattar din blogg och att de gillar att läsa vad du skriver så det är klart att du inte ska göra dem besvikna!" Så sa den andra "Fuck it, fuck it, fuck it, fuck it, FUUUUCK IIIIT!!!!" Och den andra "PULL YOURSELF TOGETHER WOMAN!!!!!"

Så nu skriver jag blogg. Bara för ER skull ;-)

Idag har jag varit i stan (igen). Fast med mig själv den här gången. Jag hade ett, eller rättare sagt flera mål med mitt stadsbesök och det var att hitta diverse saker. På min shoppinglista stod det träningslinne, Bh med brottarrygg, något kul från GinaTricot samt några heta trosor. Jag kan meddela att allt inhandlades. Målen uppnåddes! Om jag hade varit blondinbella hade jag lagt upp foton på bloggen på vad jag shoppat men nu är jag ju inte det så om ni är intresserade får ni se det IRL ;-).

Åter till shoppingrundan.. Det blev lite av en nakenchock idag igen faktiskt! Öööh.. När jag var inne på stadium och provade ett träningslinne. Tror ni inte att någon jävel öppnar dörren!? Där står jag i bh (som tuuuur va. Tänk om någon öppnat när jag provade Bh:n. Ååångest!)  och leggings. Jag förstår inte vad det är som är så svårt? Är dörren stängd så är den! Dessutom var där hur många lediga provrum som helst när jag gick in 10 sekunder innan. Jag vet, I undress very fast. =) Haha.. Skämt o sido... ;-) Jag är alltid super noga innan jag går in i ett omklädningsrum så att där inte är någon där inne redan. Men näää. Inte den här personen inte! Vet inte om det var en manlig eller kvinnlig intressant men öppnades gjorde dörren i alla fall. Så snälla ni, se efter innan.

Nu är det dags för sängen. Ska till gymmet på friskig tidigt imorgon bitti. Sov gott!

Kommentarer
Postat av: B.

LIllfrysen, sjukt ofräscht att prova underkläder. Ses i helgen :D

2008-05-30 @ 20:06:10
Postat av: Anonym

Haha.. Fuck off B! Underbart samatal vi hade i lördags, du, jag o Lina. Eller vad säger du? Haha

2008-06-01 @ 21:18:32

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0