Om ni vill veta var jag hållit hus i helgen får ni läsa här

Och så var det söndag igen!
Känns som att det alltid är söndag. Helgen har sprungit förbi i ett rasande tempo. Körde hem til Malmö i fredags då jag skulle jobba på lördagen. Hem, tog en (mm vi vet ju hur det blir med den saken) öl på möllan med tjejerna. Eller nej förresten. Vi lyxade faktiskt till det riktigt då vi åt planka med. Så himla gott. Länge sedan jag åt planka på restaurang.

Jobbade på lördagen. Körde hem till Kristianstad igen på eftermiddagen då det vankades schagerkväll hemma i mitt andra hem (Sophies place). Vinflaskorna korkades som vanligt upp och när alla låtarna var framförda var vi lagom lulliga och pratiga. Låtarna var väl helt okej. Dock väldigt konstigt att Charlotte Perelli kom så himla långt ner. Det förtjänade hon inte. Jag hejade för övrigt på piraterna =) Haha.. De var coola tyckte jag. En kul låt som satte sig direkt i min lilla fjortishjärna. Det låten som vann var helt okej. Tönt-kille som sjöng den bara.. Hatar när de sjunger på så KASS engelska som han gjorde! "Impasibal", jag menar hallå vad e det?? Nä du killen, en engelsk språkkurs till dig från mig! Tog bussen ner till stan och hade vääääldigt roligt på vägen ner till bussen. Hade velat lägga upp lite bilder här men min cpdator hänger sig alltid när jag gör det. Får lägga upp de när jag är hemma i Malmö istället. Haha.. Sjuuuka bilder... På sinnesrubbade människor. Haha.. Va kul vi hade det. Skrattar bara jag tänker på det.

Vi skulle egentligen till banken (ett uteställe alltså) med där va så sjuk lång kö så det la vi på hyllan. Där utanför träffade vi ett gäng killar som tyckte vi skulle följa med dem till Harrys. Sagt och gjort. Där va vi inne en sväng och vände men drog sedan vidare till Grand. Askul!!! Det får vi göra om snäckan.

Så är det söndag.. Först nu jag börjar må bra igen. Har varit rövbakis hela dagen. Så kan det bli. Man har endast sig själv att skylla. Men det var verkligen värt det. Inget mer att säga så tack o hej! Jo, förresten. En tanke till mamsen på morsdag. Älskar dig världens bästa mamma!! Puss

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0