Vettskrämd!

Mina damer och herrar! Haha!! Herregud! Jag har solat.. Shit va röd jag e. Helt cpröd. Det ärju inte klokt vad solen tar. Kom hem från gymmet vid ett och slängde av mig kläderna och på med bikinin. Tog min lilla solstol och trallade bort en bit. Slog mig ner med ipoden och vilade efter två timmars hårt gymmande. Efter en timme blev jag sjukt kissnödig efter allt vatten jag drack på gymmet så jag var tvungen att gå hem. Tradit efter bara en timme men jag ville ju inte kissa i buskarna precis. Gick hem lite halvsur på min blåsa och undrade om jag fått någon färg. Slängde av mig bh:n för att kolla om någon solrand syntes. Tjaa.. Lite grann kanske. Hmm.. Tradit! In i duschen. Ut ur duschen. Kolla spegeln. Shiiiiit va jag ser ut. Hahah...Helt sjukt. Röd som en kräfta. Så nog tog solen allt. 

Så så ligger det till. Så Frida och Lisan, bli inte vettskrämda när vi ses ikväll. Ska försöka tona ner det lite med lite smink ;-)

Åter till solningen. När jag ligger där och kopplar av blir jag lite skrämd ibland för en sådär 10 meter därifrån ligger det en tidning och prasslar så jag blir lite halvrädd varje gång jag hör den vända blad. Men till sist så är jag van och kan koppla av lite extra. Så när jag sligger där och lyssnar på silverchair på högsta volym känner jag helt plötsligt hur solen försvinner. Öppnar ögonen och då står en kille lutad över mig och säger "Är det här din tidning?" Jag blir sjuuuuuuuuuuuuuuukt rädd och skriker till som fan så han HOPPAR bak. (Haha.. ) "Neeeej det är inte min tidning" säger jag surt och skyler mig lite halvt med händerna. "Nä hä" sa han och vände på klacken. Faaan va rädd jag blev och gud va otrevlig jag var. Fick först lite dåligt samvete men sen när jag tänkte efter så inte undrade han om det va min tidning. Den låg ju helt långt bort. Ville han bara va snäll?? Näähää du! Han är man. De är aldrig snälla utan de själv får något ut av det.. Hmf! Män!!!

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0