En väldigt lyckad kväll!

"Godmorgon"

Precis stigt upp ur sängen. Vi drack vin och lite sånt igår så vi bestämde oss för att ta lite sovmorgon idag. Mycket trevlig kväll måste jag säga. Det brukar det i och för sig bli när jag och Sophie korkar upp en vinare så jag är inte förvånad. När vinet var slut kände vi inte att vi var riktigt klara med kvällen men vi visste att det inte var den "vanliga" kåren med dj och dansgolv. Det vi däremot visste var att det visades fotboll, Chelsea - M.United, och att där skulle vara en himla massa män. Pratade med Oscar och Patrik innan de gick och de trodde att det skulle va dj efter fotbollen och att de stängde klockan 2. Så när fotbollen var slut (fick i oss ett par drinkar extra då det var förlängning och straffläggning) lullade vi ner till kåren. När vi börjar närma oss ser vi ur det väller ut folk och de börja gå hem. Neeeeeej tänkte vi. Va fan stänger de nu? Vi mötte Andreas som förvånat frågade oss vad vi gjorde ute och promenarade så här dags. "Ni ska väl inte till kåren? De stänger nu." Jahaa.. Det va väl bara att lulla hem igen tänkte vi. Men det gjorde vi inte. Vi trodde väl inte riktigt på honom då Patrik sagt en annan sak. Så vi gick in och där mötte vi Patrik och Oscar som också precis skulle gå hem men som vi lurade kvar ett tag till då vi tänkte att de kunde ta en cider med oss.  Där va inte så mycket folk ´där inne om man säger så. Men vi satte oss i baren och jag fick en trevlig man brevid mig och Sophie fick en annan (Observera att jag inte sa att han var trevlig =) ) Så där satt vi och tragga så pass länge att vi fick ner två cider till till spritsamlingen. Som jag sa var mitt sällskap väldigt trevligt (och sååååå het!!) och vi klickade ganska rejält faktiskt. De som jobbade i baren var nog lite trötta på oss då vi envisades att sanna trots att det bara var jag, Sophie och de här två männen kvar =) De praktiskt taget slängde ut oss. När vi skulle hem fick han mitt nummer och vi sa att vi skule ses på bartömningen på onsdag nästa vecka. Synt att jag inte känner någon som ska dit bara. Jaja.. Det löser sg.


Kommentarer
Postat av: Lisan

Anna har hittat sig en maaaaaaaaaaaan ;) Å jag skrattade som faaan när jag läste om ert äventyr i biltvätten :P Hahaha!!

Postat av: Anonym

Nää =) Han va bara väldiigt trevlig.. Nothing serious. Man får ta allt med en nypa salt har man ju lärt sig.



Biltvätten ja, hahaha va kul det va!

2008-05-22 @ 12:51:53
Postat av: Frida

Nettan du får uppdatera så jag kan få lite rolig läsning :)

2008-05-25 @ 21:53:52

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0