En vanlig fredagkväll på möllan

God förmiddag!

Tänkte lägga upp lite bilder från gårdagen. Jag, Lisan, Frida och Julia var på möllan och tog en (???) öl. Trevligt trevligt! Jag och Lisan drog sedan vidare till slagthuset där vi hälsade på Eda som jobbade. Haha.. Vi kom dit lite tidigt bara. De hade inte öppnat än =) Så vi roade oss lite med min kamera så länge..
  

Eda hade skrivit upp oss på VIP listan så när vi skulle gå in ställde vi oss naturligtvis i VIP kön. Där va nåt krångel och de hade inte fått ut listorna än så vakten sa "Eeeh.. Tjejer, Det gåt nog snabbare om ni ställer er i den andra kön". Och det gjorde det för där va inga människor.  Vi var bland de första som var där då det var lite dött i början. Men sen strömmade det till. Vi tog oss ytterligare en öl och dansade lite. Men det va helt klart en lyckad kväll. En kväll som börjar på möllan med tjejerna går aldrig fel! *Love*


Nu ska jag snart jobba. 14-21.15 öööhh.. Jag ska jobba medan mina vänner festar. Buuuull. Jaja.. Men sånt e livet. Ha det så kul hos Tezz idag tjejer! Pussisar!


Kommentarer
Postat av: Lisan

Hahahahahaha.....herregud vilka skadade foton på maj!!!!! Å fy faaaaan vad jag är VIT!!!! Ne, nu måste jag göra nåt åt saken..ska lägga maj på balkongen o sola 2h :P Då borde jag få rejäl färg..då du bara solade i 1h ;) Men, hoppas du har en bra dag på jobb!! Kramiz!

Postat av: Lisan

Har nu solat i 1h o 30 min, men jag har fan inte fått nån färg.... Vad är det för fel på maj?????? :(


Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0