Nakenchock!

Gaaaaaaaahh!!!!!!! Står i köket i bara linne och hotpants och gör i ordning min frukost när jag helt plötsligt hör ett sånt där maskin pip som låter "piip  piip  piip  piip". Helt plötsligt från ingenstans kommer en man upp i fönstret och tittar in!!! Och där står jag, typ halv näck! Aaarhh.. Pinsamt.. Så chockade jag blev. Haha.. och han med för den delen =) Ska ha mer kläder på mig i fortsättningen när jag gör frukost det är en sak som e säker.

Shit vilken träningsverk jag har allstå.. Jag ska aldrig mer hålla upp med styrketräningen! Har varit helt inne på bara spinning nu i nästan 2 1/2 månad. Har prioriterat det och då inte hunnit med någon styrka. Det va dumt! Shit va svag jag blivit. Helt sjukt. Men nu är det på att igen o bygga upp musklerna som de en gång var. Så jag antar att jag har en himla massa dagar med träningsverk framför mig. Hade velat träna ett jympapass nu klockan 12 men det går nog inte.. Jag kvider bara jag sätter mig ner på en stol. Hur ska jag då kunna göra knäböj och utfall??  Jag får nog lägga det på hyllan och gå ut och gå en promenad istället.

Vid 14.30- tiden ska jag träffa Sara och Frida. Vi ska väl lulla runt i stan lite tror jag, kanske en tur i pildammsparken. Sen blir det kanske någon lunch eller nåt. Johanna ska även möta upp oss sen när hon slutat så det blir en riktig chick-dag.

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0