Underbar morgon

Goooomorgon, godmorgon. Hör fåglar sjunga glatt godmorgon, godmorgon i köööör.

En underbar morgon! Ställde klockan på 9 för att gå upp i tid och ta en morgonpromenad med Sophie. Vi möttes upp klockan 9.50 och då va det redan så pass varmt att jag fick springa upp och lägga min tjocka tröja igen. Helt fantastiskt väder. Som en riktig sommarmorgon. Vi  var hemma igen 10.35 så det blev en rejäl runda.

Nu ska jag snart hopppa in i duschen och göra mig i ordning för skolan. Grupphandledning av B-uppsats klockan 13. Skoooooj. Sen blir det väl träning klockan 17 och sen får vi se vad som händer..



Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0