Snuvig

Jag har kommit på varför min hals varit som den varit.. Eller jag har en teori i alla fall. Jag har kommit på att det är min (eventuella) allergi. Nu kliar det i hals, ögon och öron som attsingen. Näsan rinner (sexigt, I know) och jag nyser ungefär 2 ggr var tionde minut. Min eventuella allergi skriver jag då jag inte varit och testat mig för någon allergi så då vet jag ju inte heller. Men det är inte kul kan jag berätta. Men hostan är borta idag i alla fall..

Nåja.. Nu är det helg och det kan jag ju strunta blankt i för jag ska jobba. Lördag 14 - 21.15 och söndag 7.30 - 15. Inte jätte långa dagar men ack så drygt ändå. Försöker att ragga lite folk till ikväll att göra något med, men ingen har nappat än så länge. Blir väl "talang 2008" i soffan men mami o papi ;-)  Vilken höjdar helg!

Annars har jag varit ledig idag. Sov till klockan 9 och åt frukost på balkongen i morgonsolen. Lullade rundor i lägenheten, hoppade in i duschen, sminkade mig och stack sedan till Malmö stadsbibliotek för att hitta litteratur till min och Sophies B-uppsats. Lånade lite böcker som vi kanske kan ha nytta av.

Jaha.. Inget mer att skriva. Inget intressant som hänt. Får se om jag kommer på bättre humör sen och kanske skriver något roligare. Nu tycker jag mest synd om mig för näsan rinner, hela huvudet kliar och jag har ingen att leka med...


Kommentarer
Postat av: Lisan

Du haaaaar allergi, låter det som....tyvärr :S Å du kan ju leka med maj/oss? :P

2008-05-02 @ 16:50:47
URL: http://lisan82.blogg.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0