Självmordsdator!

Hur drygt är det med en dator som hänger sig hela tiden? DRYGT, kan jag berätta för er som har tjugotusens datorer tjohejsan! Skrev ett inlägg innan jag gick på min kvällspromenad (som för övrigt blev nästan 1 timme idag) om vienettaglass som jag hade ett frukttansvärt crawing på! Hyllade vienetta glassen i min block och när jag skulle läga in en bild på den hängde sig datorn! Så det va bara att smälta att inlägget var puts väck och snabbt på med promenadskorna så att frestelsen inte blev för stor. Nu är jag hemma igen och vienettabehovet är som botsblåst. Dock är jag väldigt rädd för att min dator ska hänga sig igen.

Min promenad/joggingtur var underbar i alla fall. Det är riktigt skönt och behagligt vår/sommar kvälls väder. Fick strippa av min min tjocka tröja för att gå i linne efter ett tag. Dock var det sjukt mycket kryp och insekter som flög runt i luften så det gällde att ha munnen stängd! Hittade ett kryp mellan.., eller ja, i BH:n i alla fall =)

Läste Lisans inlägg igår med det där om parfymen. Jag kände precis likadant! Fast jag var inte så lugn som hon verkade vara, utan jag fick verkligen frispel när jag luktade den parfymen Ríchard haft, Armani Emporio.
Hahah.. Det var så kul! Nu när jag var på Gran Kanaria med mami o papi  ville pappa beställa den men mamma total förbjöd honom för att det var Richards parfym =) Haha.. Hon e söt hon. Men jag sa att det inte gjorde något. NU gör det absolut ingenting men för något år sedan hade jag inte klarat det. Samma är det med musik. Fast den musiken vi lyssnade på tilsammans vil jag fortfarande inte lyssna på. Inte för att det gör ont längre men det framkallar ju ändå lyckliga minnen som man hade tillsammans och de minnena hör inte hemma i mittliv längre. Så Chicago med you´re my inspiration är totalt bannlyst från spelningslistan. Eller Chicago överlag faktiskt..

Har jag något med att säga idag? Då får jag säga det efter Greys Anatomy i så fall som börjar snart.. Possposs

Kommentarer
Postat av: Sara

Hej hopp

2008-05-15 @ 15:16:49
URL: http://saratuomi.blogg.se

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0