Sex, drogs and rock n roll!!!!!!!!!!

Lördag!
Wohoo.. Ikväll blir det festligheter kan ni tro. Det blir förfest hemma hos Lisan och utgång lite senare. Var inte ute förra helgen så idag ska jag ta igen mig. Igår va en myskväll. Drack öl med Frida på möllan och sen kom en kär liten vän o hämtade mig och körde mig hem. Eller inte riktigt.. Men men.. =)

Idag var det upp och jobba som gällde. Började klockan10 så kl 9.30 körde jag till jobb i min lilla skrutt-bil. Dagen gick super bra. Trevliga kunder som var på strålande solskens-humör. Lilla Christian kom också in och hälsade på men var märkbart förvirrad då han inte riktigt kände igen mig i mitt blonda hår. Snackade lite snabbt med honom och kom fram till att han e himla söt den killen. Synd att det ligger till som det ligger till ;-)

Nu sitter jag o surfar i väntan på fest. Funderar mig på att ta ett glas vin från bag-in-boxen. Det blir nog så snart. Ska även leta upp lite låtar så jag kan släppa loss i lägenheten till grym musik sen när jag gör vid mig. Musik ja! Jag har börjat gilla och lyssna på rock musik. Det är sophie-hjärtats förtjänst. Hon har introducerat mig i rockens värld med allt från Metallica till Takida. Gryyyyyymt bra!!!

Funderar på att byta bakgrund påmin blogg. Den här gråa och trista bakgrunden som jag harnu passar inte mig riktigt. Det är inte jag.. =) Hmm.. Får se om jag håller vid den jag har eller jag bytar. Jag gillar inte de andra för de har så liten text. Tuff choice. Dagens I-lands problem..   :-p

Jaja.. Ett glas vin nu och sen duschen då.. och sen ett glas till.......... ;-) Ha en underbar afton och wish me good luck ikväll..   ♥ Poooooooooooooooss ♥


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0