På besök i Östra Göringe

Sitter här framför datorn med soffan i knäet. Hahaha.. Det blev ju helt fel! Sitter i soffan med datorn i knät. Det har blivit en vana att ha datorn vid soffan. Skriver bättre då. Har i alla fall precis kommit hem från min gamla praktikplats i östra göinge kommun.  Hur kul som helst att komma tillbaka. Ungarna blev lite chockade. Har varit där hela dagen så nu är jag helt slut. Vila en timme innan spinningen klockan 17.

Fick besked om den nya lägenhet jag sökt idag. Samma område men i ett annat hus med balkong. Vill ha balkong och ny utsikt! Men som det ser ut nu verkar det inte bli så. Jag hade bara plats 4 i kön.  Men jag tackade ja till den direkt, då jag inte behöver någon visning på den. Den e lilla Lindas gamla lägenhet. Så vi får se vad som händer. Om jag får den blir jag lycklig! Om jag inte får den får jag väl söka en ny. Men jag vill ha den, jag vill ha den, jag vill ha den!!!!

Funderade på en sak innan när jag kommenterade Saras inlägg. Kanske jag som e helt stupid nu, men vet någon varför man måste skriva i de här bokstäverna och siffrorna men ser innan inlägget publiceras?? Tacksam för svar =)


Kommentarer
Postat av: Lisan

Dessa siffror o bokstäver är till för att förhindra spam och även spåra det :) *Duktiga Lisan vet...klappar sig själv på axeln* ;)


Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0