Mätt som en plätt

Usch va mätt jag e. Har precis krängt i mig hemmagjord kycklingsallad. Det var så himla gott så jag åt fast att jag inte var hungrig än och nu får jag sota för det. Usch vad illa jag mår. Orkar inte röra mig ur fläcken. Och nu är det meningen att jag ska hem till Sophie och dricka vin. Phuuu.. Livet är hårt! ;-)


Haha.. Läste sophies blogg imorse när jag kom hem från besiktningen (Skrutt-bilen gick igenom frresten!). Gud vad jag skattade. Ni ska få ta del av en del av det här

"Hahaaahaaa ni anar inte så kul jag haft idag hahaa skrattar fortfarande  Jag och Anna var och tränade nu precis, när vi skulle hem kom Anna på att hon var tvungen att tvätta sin bil. Ordningsam pappa som jag har, har jag aldrig fått lov att tvätta någon bil i en biltvätt (det kan tydligen repa lacken?!) Men det fick Anna  Och vilken tur för mej hahahaaa vilken upplevelse!!! Töntar som vi är beslutade vi oss för att sitta i bilen undertiden, mest för att jag skulle få se vad som hände. Och jävlar vad läskigt!! Skrek av skratt och skräck tills jag blev alldeles matt hahahaa Först så startade den innan Anna hunnit in i bilen och redan då började skratt-attacken bubbla inom mej... vilken syn när Anna kommer springade mot bilen i full fart medan vattnet börjar spruta åt alla håll... hahahaa Du är för söt hjärtat!! Sen gick den jävla tvättgrejen till attack ju hahahaa Fyy så läskigt!! Anna bara tittade på mej med skratt-tårar i ögonen och garvade... Vilken upplevelse, är ni lika lättroade som jag är måste ni verkligen prova hahaa Ha gärna en Anna med er i bilen, blir extra kul då"

Det var hennes upplevelse av den spännande biltvätten. =) Knast.


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0