I väntan på träningspasset..

Hejhej!

Igår blev det tyvärr ingen blogg.. Inte i lördags heller för den delen. Eller? Blev det det? Minnet är kort. Jag har jobbat och hela helgen har flutit samman och känts totalt meningslös. Helgen har gått ut på att irritera sig på allt från människor som inte hör av sig till människor som hör av sig, fast de borde låta bli. Oanständiga förslag undanbedes.

Helgen har varit bra till en sak. Jag har fått tid att fundera över mitt liv och de som ingår där. Jag har kommit fram till att vissa människor verkligen inte ingår, och kommer därför inte att vara en del av det längre. De raderas från mobilen då deras nummer bara ligger och skräpar. Det är inte bara nummer som raderas. Tankar raderas även i största möjliga mån. Så så ligger det till. Nu är det seriösa Anna som träder fram.. Inte den andra, Lisan, you know who =)

Nu är det måndag och en ny vecka i K-stad har börjat. Det är alltid lite måndagströgt tycker jag. Humöret är väl aldrig direkt på topp, varken på Sophie eller mig. Vi bestämde oss i alla fall för att rycka upp oss och ta det sedvanliga spinningpasset kl 19.45. Fast idag är det inte med Annica utan med Johanna. Det har vi aldrig provat innan. Hoppas det nu är bra så vi kan kämpa och bränna fett från våra spinningass :-) Ett ass som förresten vuxit!! Tror jag i alla fall.. Öööh.. Inte alls kul. Känner mig som en uppblåst ballong för tillfället. Men men.. Så länge som jeansen passar kan det väl inte vara så farligt  ;-)

Vad mer då? Tjaaa... Jag önskar mer aktiviteter till nästa helg då jag "näsan" är ledig =) ! Vad säger ni friends, vad ska vi göra? Jag e sugen på Cuba på fre eller lör. Phuuuu... Min dator hängde sig nyss. Det e f*n bra att inläggen sparas automatiskt! Gud, jag fick hjärtstillestånd där för en minut. Jaja.. I alla fall. Var a jag? Jo, MER AKTIVITETER! CUBA CAFÈ! Möllan? Lilla torg? Etagé? Picknick i parken? Möhippa? ;-) What ever. Underhåll mig så att jag inte tynar bort. Haha.. Okej nu överdriver hon.

Nu ska jag byta om tll träningen. Öööööööööööööööööööööööööhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh

Kommentarer
Postat av: Lisan

*Hehe*...d e bra, Nettan... U go girl ;) Tack för dina fina ord i ditt förra inlägg förresten! Å tack för ditt inlägg i min blogg! Jag vet du har rätt och jag ska verkligen försöka! Men, som du själv skrev... Det är svårt, så sjukt svårt :( Å jag e ganska sugen på nåt ti helgen...vad sägs om möllan? ;) *Love*

2008-05-05 @ 20:34:01
URL: http://lisan82.blogg.se/
Postat av: Sara

Cuba Cafe låter nice :)

2008-05-05 @ 21:20:24
URL: http://[email protected]

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0