Hög på rengöringsmedel

Då var det måndag igen och man var tillbaks i Kstaden. Måndagar är alltid lite halvsega tycker jag. Varken jag eller Soffan var på särskillt bra humör när vi träffades imorse för att skriva B-uppsasen. Men vi bet ihop och skrev det som skulle skrivas. Sen lullade jag hem till mig igen. Det började med att jag fick spel på hur det såg ut i en låda i garderoben. Sen fick jag spel på badrumsskåpet. Nu sitter jag här med nypolerade väggar och avdammade hyllor i alla badrus- och köksskåp. Hela lägenheten är skinande ren, doftar underbar och det är i ordning i alla skåp och garderober. Lovely!

Något som däremot inte är skinande rent och inte luktar särskillt gott heller, det är jag. Hade behövt en dusch nu. Men jag ska täna klockan 16.45 så det känns ju lite onädigt. Söseri på vatten =) Nä, men det blir nog så i alla fall. Vill ju inte att de kära medtränande ska avlida.

Sophie har väldigt dåligt inflytande på min musiksmak. Först lär hon mig att gilla rock och nu har hon fått mig att lyssna på någon stors fjortis-sommar-techno. Men man blir ju så himla glad av musiken. Sommarpojkarna feat. Fröjda - Lilla hjärtat, är favoriten. Även sommarpojkarna feat RockMaria - För liten grej. Haha..  Den e nice ;) Tror att Lisan hade gillat dem. Du är lite fjortis! ;-) Ladda ner och säg vad ni tycker.

Dusch!


Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0