Hemkommen från träningen

Phuu.. Nu var det över. Men så sjuuukt roligt det var. Helt underbart pass med underbar musik. Både jag och min trogne vapendragare (veeeeeeeeeeem kan det va? ;-) ) tyckte det var super. Det ska jag verkligen gå på igen. Passet var så pass roligt att det inspirerade mig till att boka Manges pass imorgon 17.15. Ska se om jag får med mig elefanten.. Hahaha.. (Internt :-p)
 
Nu är det slappe i soffan som gäller. En eventuell käckemacka för jag känner ett visst sug i magen nu.

Pratade nästan precis med älsade Sara och hon kom med en glad nyhet. =) Men den berättar jag inte än för den måste ha ett egen inlägg med en egen rubrik så alla blir avundsjuka.. Ooooooooooooo!!  95% säkerhet. Jag kommer bli så himla glaaaaaaaaaaaaaaaaad om det blir så. Gud va kul. Längtar längtar längtar Äntligen händer det lite i mitt liv!! =)

Och en sak till! Jag blir så himla "irriterad" på folk som inte uppdaterar sina bloggar! =) Kom igen nu.. Jag har blivit helt besatt om vad som händer i era liv. Jag blir så besviken när ni inte skrivit någon nytt. Är inne flera gånger per dag och kollar. Besatt?? Jag?? Nä då ;-)

Kommentarer

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0