God bakis-morgon!

Phuuu.. Livet är hårt. Vaknade och trodde inte att jag var bakis. Så fel jag hade! Varför gör man så här mot sig själv? Varför sveper man det ena vinglaset efter den andra groggen och fullkomligt struntar i morgondagen. Jo, för att just då så är det så himla kul och just då är man inte vid sina sinnes fulla bruk.

Tänkte slänga iväg ett inlägg innan jag börjar jobba klockan 15. Det var så kul för jag fick så himla mycket uppskattning igår av mina kära vänner som sa att de tyckte det var kul att läsa min blogg. I och för sig så tyckte de att det var kul att läsa allas bloggar men det tyckte jag skrev bra. Tack tack tack. =) Till och med Danne (puss på dig sötis) läste.. Det var Johannas förtjänst då bloggen ligger i hennes favoriter. Vi diskuterade även Lisans nerlagda blogg som vi KRÄVER skall återuppstå!!!!

Annars gick kvällen smärtfritt. Inga tappade mobiler eller bortsprungna visakort. UNDERBART! Braaaa Anna! Duktig flicka. En aaaning berusad var jag dock dåjag kom påmig själv att leta i min plånbok efter garderobsbrickan fast jag hade min väska och jacka i handen. Hmmmm... =) Smart tjej! Efter Etage lullade jag ner till Burger King för att köpa mig den första hamburgaren på mycket länge! Det är ju så gott att äta fet-mat när man har druckit. Där var ett offer som jag blev riktigt rädd för faktiskt. När jag stod i kön så kom han fram och pratade lite med mig. Helt normalt. Men sen blev han aggresiv när jag sa att jag inte ville följa med honom hem och när jag gick ut med min mat försökte han dra in mig i sin bil. Farlig värld man lever i.

För övrigt måste jag meddela att min mobil som jag gjorde så himla mycket reklam för igår håller på att muppa sig :-s Den stänger av sig själv lite då och då. Eller den har gjort så två gånger. Så nu är den avstängd och kommer att förbli avstängt tills imorgon när jag kommer hem till K.stad och letar upp min pinkod. =) Bara så ni vet.


Jaja.. Nu får man väl göra sig en aning representabel för jobb då. Usch usch usch.. Jag ångrar mig faktiskt lite att jag tackade ja till extra tiden. Men men.. Lite sent nu..  Hej o hå!


Kommentarer
Postat av: Sara

Nettan kom till Malmö o lek :)

2008-05-12 @ 16:46:52

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0