Festligheter

Guuuuuuuuuuuud vad slarvig jag e och guuuuuuuuuuuuuud vilken dubbelmoral jag ligger inne med. Här klagar jag på folk som inte uppdaterar sina bloggar och så gör jag precis lika dant. Shame on me!!! Men det var faktiskt så här att igår blev en väldigt händelserik dag. Jag o Soffan (Sophie) fick för oss att vi skulle till kåren. Soffan hade hört rykten av Andreas att det visst skulle bli riktigt mycket folk (mycket folk betyder mycket män)  och då e det ju klart att vi två heta singeltjejer skulle dit. ;-). Så blev också fallet. Klockan 18 började hällde vi upp det första glas vinet. Vi pimplade upp en flaska och fortsatte sedan vandringen hem tillmig. Där sörplade vi i oss vi den andra flaskan utan några som helst problem. När vi skulle gå träffade vi på Oscar och Patrik som drog med oss på ytterligare en förfest på Krebo (grannhuset). Där blev det med sprit och jag var lagom berusad när vi kom till kåren. Sophie kände sig dock inte riktigt nöjd så väl framme på kåren blev det en cider i baren (helt sjukt att en cider bara kostar 25kr där!!). Så det blev en riktigt lyckad kväll..

Idag har också varit en bra dag! Helt underbart väder och det gör mig så himla glad. Fast man varit lite halvbakis idag så har man ändå mått helt okej tack vare det fina vädret. Jag körde hem till Malmö vid 16 tiden. Klockan 19 mötte jag upp Frida på möllan för att äta en bakad potatis på ölcafét. Det var riktigt gott. Sara gjorde oss sedan sällskap när hon slutat och åt även hon en bakad potatis. Vi njöt av den underbara vår/sommar kvällen och traggade på om allt mellan himmel och jord. Sara berättade lite mer om det jag inte kan berätta för er än, men det kommer. =)

Nu är det sängen som gäller. Ska sätta klockan på tidigt imorgon då jag tänkte bege mig ut och sola någonstans. Hoppas bara det fina vädret håller i sig för annars raseras mina planer. Godnatt !

Kommentarer
Postat av: Lisan

Nettan,ikväll e d partyyyy...e du på G?? ;) Men, vi ses ikväll vid 20-tiden :D *Love*


Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0