Ego girl?

Just nu flyter inte livet på särskillt bra. Jäkla studentekonomihelvete. Hatar att vara student just nu. Har inga pengar och vill göra så mycket! Jag vill åka på mitt livs resa men nääääääääääääääääääääääääääää... Kom igen mami o papi!! Ett bidrag, come ooooon??? Plzzzzzzzzzzzzzzzz?

Jag vet att jag e tönig som klagar över det här och jag vet att jag verkligen inte borde. Det finns folk som har det värre som jag känner och till och med folk som har det ännu värre och ännu värre och ännu värre och ännu värre och ävvu värre.. Get my point? En tanke åt er alla!

Flåt.. *Skamsen*

Kommentarer
Postat av: Angelica

Klart att man ska få gnälla lite vad har man annar skaffat bloggen för! Jag har min för att skriva av mig allt som retar mig sånt som jag vill göra!

2008-05-29 @ 14:26:09
URL: http://angeeliiica.bloggagratis.se/

Kommentera gärna kära ni!:

Skriv också gärna vem ni är:
Jag kommenterar alltid den här bloggen så kom ihåg mig för Guds skull!

E-postadress: (Your secret is safe with me)

Om ni skriver blogg så dela gärna med er av adressen:

Sååå.. Vad har ni att säga?:

Trackback
RSS 2.0